fredag 16 september 2011

Billigaste lunchen i stan

Dagen har spenderats i Malmö med en mysig shoppingrunda och lunch på stan. Nuförtiden känns det som om vi alltid äter lunch på samma ställe när vi är i Malmö. Jag tycker att jag lätt kan haka upp mig på vissa saker, speciellt god mat. Jag kan till exempel få dille på någon hemlagad mat en viss period eller så kan jag ha ätit något gott på ett ställe som leder till att jag måste gå dit 35 gånger till, I RAD. Mitt favoritställe nu är Salads and Smoothies (http://www.saladsandsmoothies.se/) på Kalendergatan. De har fräscha sallader och världens godaste smoothies.

Förra gången fick vi dock klaga eftersom vi fick sand i quinoan, vilket inte var så kul. Men som plåster på såren fick vi två nya luncher med smoothies till. Dagens lunch kostade oss HELA sex kronor. Det passar en studentplånbok bra!


Efter lunchen shoppades det vidare. Och vilka snygga västar vi hittade! Jag tyckte att vi kunde köpa dem, men K var lite skeptisk. Drog kanske parallellen till karaktären från The Muppetshow?

3 kommentarer:

  1. Jag tycker ni är skitsnygga!! Jag hoppas verkligen att ni köpte västarna! ;)
    Ffff...

    SvaraRadera
  2. Tack, det tyckte jag också! Tyvärr tyckte inte K detsamma :)

    SvaraRadera