torsdag 8 september 2011

En dag att fira!

Denna dagen är värd att firas på många sätt! Den ska ju såklart firas med att jag äntligen startar en blogg. Jag har gått och varit velig om detta i över två år, men NU! En annan sak som är värd att fira är att jag har fått reda på att jag kan göra min magisteruppsats, i det ämnet jag brinner mest för. Sist men inte minst har jag och K varit tillsammans i ett år, på dagen! Hurra för oss.

Så allt detta ska firas med en spännande päronkaka, gjord på inkokta päron som håller på att kokas i lag just nu. Ni kanske inte tycker det är något speciellt med det, men det är det verkligen om man inte får äta sötsaker mitt i veckan.


Så hurra för bloggen, hurra för skolan och hurra för kärleken!
     - Nu jäklar ska här bloggas!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar