tisdag 25 oktober 2011

Nästan där

Nu när klockan är framåt elva kvällen innan tentan, har jag börjat tänka på livet efter... Tentan alltså. Jag drömmer mig bort till ljumma dagar att plocka och äta solvarma jordgubbar. Det vore så härligt att dricka vin hela natten och träffa människor man tycker om istället för mina tillfälliga vänner Rhea Paul, Alan Kamhi, Hugh Catts och Mats Myrberg (läs kurslitteratur) som aldrig kan komma överrens. Jag kommer inte att sakna er. Att ligga på stranden hade varit så härligt just nu! Tyvärr är det inte alls är sommar längre och jag kan varken bada eller plocka jordgubbar. Det är ungefär åtta månader till det är möjligt igen... Men vin ska drickas och vänner ska träffas! Och vad jag ska laga mat, baka och blogga. Jag längtar verkligen.

                       




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar