tisdag 17 januari 2012

Loppisfynd

Jag vill dela med mig av mina senaste loppisfynd! Eftersom K och jag nu bor supernära Erikshjälpen har jag fått för vana att gå dit några gånger i veckan. De brukar få in väldigt mycket varor och eftersom det är så mycket folk som handlar där säljs dem av lika fort också. Om man vill komma över något fint behöver man är där tidigt och ofta. SÅ, det har resulterat i mina senaste loppisfynd; glasburkar! Jag har haft och har fortfarande mani på att köpa sådana. Men vill man inte ha mjölbaggar, så vill man inte. Det är alltså enbart därför jag köper dessa fina burkar... Nästan.


Vet du förresten någon bra loppmarknad eller antikaffär i Lund med omnejd?
Om du vet någon får du gärna dela med dig genom att skriva en kommentar!

Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar