fredag 13 april 2012

Uppsatsdvala

Som du kanske märkt kommer de sedvanliga blogginläggen inte lika ofta längre. Oroa dig inte. Jag har INTE tröttnat på att blogga, inte det minsta. Efter fyra års studerande på logopedutbildningen börjar skolan nu nå sitt slut och jag har mindre än en månad till deadline av magisteruppsatsen. Tidiga morgnar och sena kvällar med arbete är det som väntar till inlämning. Puh! Det känns som en lång väg dit men jag vet att vi kommer att klara det. Jag vet också att det som kommer att tillagas i mitt kök kommer vara snabblagat de luxe! Inte bara det som ligger i min kastrull kommer vara annorlunda utan också mina inlägg här kommer att vara av en annan karaktär. Kort och koncist! Men häng med, bilder kommer det förhoppningsvis vara gott om. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar