fredag 23 mars 2012

Vett och Etikett

Nu är det mycket enklare att hitta recept i min blogg! Jag har satt etiketter på alla inlägg gjorda hittills. Varför jag inte gjorde det från början är ett mysterium. Etiketterna hittar du lägst ned på varje blogginlägg. Det här inlägget kommer exempelvis hamna under kategorin "övrigt". Där finns inlägg som inte riktigt hör hemma under någon matkategori. Klickar du istället på en etikett med namnet "kyckling" får du upp alla inlägg jag skrivit om kyckling. Men då behöver du till att börja med hitta ett inlägg som har ingrediensen kyckling så att du kan klicka dig vidare. Seså, gå lös!

Ha en fin helg!
Det ska jag i alla fall ha.


2 kommentarer:

  1. Nice!! Jag muttrade nämligen lite för mig själv igår när jag letade efter ditt recept på parfait med chokladskålar.

    Ha en trevlig helg!
    /Linnéa

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad bra att det kan komma till nytta! :) Jag borde verkligen gjort det från första början, men bättre sent än aldrig. Hoppas glassen blev god (om du väl lyckades hitta den)!
      Kram Lina

      Radera